تعمیر آسانسور

ساخت وبلاگ

 

درب های آسانسور از دو جنبه ایمنی و تزئینی برخوردار می باشند. نصب دقیق درب آسانسور باعث می شود تا از سقوط افراد و بار جلوگیری شود. درب های آسانسور در دو نوع درب طبقه و درب کابین در مدل های مختلف ساخته می شوند. درب های آسانسور معمولا لولایی و اتوماتیک می باشند. همانطور که گفته شد در نصب درب آسانسور باید بسیار دقت داشت که به صورت دقیق انجام شود زیرا کمترین بی دقتی موجب زیان های فراوانی خواهد شد. برای نصب درب آسانسور هم باید حتما از نصابان یا سرویس کاران متخصص کمک کرفت. همچنین استفاده از قطعات ارزان و بی کیفیت در نصب درب باعث می شود تا درب آسانسور زودتر دچار مشکل و فرسودگی شود.

تعمیر درب آسانسور توضیحات

آسانسور وسیله ای است که نیاز به بازرسی مداوم و دقیق افراد متخصص دارد تا از به وجود آمدن مشکلات آسانسور و مشکل آن تا حد زیادی جلوگیری شود. اگر به تمامی قطعات آسانسور به موقع رسیدگی نشود خیلی سریع دچار مشکل می شوند. درب آسانسور از جمله قطعاتی است که حتما باید با رعایت نکات ایمنی نصب و بعد از آن به صورت دوره ای سرویس شود. در تعمیر درب آسانسور هم باید بسیار دقت داشت. زیرا این قطعه از آسانسور وظیفه سنگین حفاظت از مسافرین و بار داخل کابین را به دوش می کشد. پس باید در تعمیر و نگهداری از آن کوشش کرد.

تعمیر درب آسانسور

برخی از عوامل مؤثر در مشکل درب های آسانسور عبارت اند از :

۱- بستن درب ها با شتاب زیاد

۲- بستن درب های اتوماتیک کابین به صورت دستی

۳- اقدام به باز کردن درب های دستی قبل از رسیدن کابین به طبقه ی مورد نظر

۴- ضربه زدن به درب ها

۵- بی توجهی به تکان ها و صدا های درب آسانسور و عدم اطلاع به شرکت سرویس دهنده

مطمئنا رفتار نامناسب با درب های آسانسور آن ها را خیلی زود فرسوده کرده

و از عمر مفید آن ها می کاهد. در این صورت به تعمیر و شاید در بعضی مواقع نیاز به تعویض پیدا کنند.

که این نشانگر بی دقتی افراد در فرهنگ استفاده از آسانسور است.

تعمیر درب آسانسور در تهران

آسانسور مانا با در اختیار داشتن تکنسین های باتجربه و ماهر در زمینه تعمیرات آسانسور، تعمیرات انواع قطعات آسانسور را به صورت کاملا حرفه ای و سریع و البته با رعایت نکات ایمنی و استاندارد در سراسر شهر تهران انجام می دهد. این شرکت با نصب قطعات با کیفیت و مرغوب از فرسودگی زودهنگام آسانسور های شما جلوگیری می کند. همچنین با استفاده از امکانات روز و دانش تخصصی در زمینه آسانسور، در کلیه خدمات آسانسور به ویژه تعمیر آسانسور در تهران، فعالیت گسترده ای داشته و برای بهبود سطح کیفی خدمات کوشا است.

این مجوعه ۲۴ ساعته در حال پاسخگویی و خدمات رسانی بی وقفه است.

تعمیر آسانسور...
ما را در سایت تعمیر آسانسور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الفباوب mohanadomidi بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:53

 

آسانسورها یكی از كاربردی ترین سیستم ها در ساختمان های امروزی می باشند كه جابجایی افراد را در بین طبقات سهل و آسان می كنند. آسانسورها مدل های مختلفی دارند مثل آسانسور هیدرولیك، آسانسور كابلی و….. در اين مقاله قصد داریم آسانسور هیدروليک را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهیم. همچنین برای مشاوره همه خدمات نصب و سرویس آسانسور می توانید با كارشناسان ما در تماس باشید.

سرویس آسانسور برای حركت از پمپ فشار روغن و شیر صنعتی استفاده می كنند. اين مساله باعث ایجاد مزایای زیادی مثل افزایش راندمان می شود. آسانسورهای هیدروليک دارای انواع مختلفی می باشند كه در محیط هایی ماند بیمارستان، باربری، خودروبری و مسافربری استفاده می شوند. اين آسانسورها تحمل بار بین 300 تا 2000 كیلوگرم را دارند.

 

مزایای استفاده از آسانسور هیدرولیك

خرابی كم

به علت اينكه آسانسورهای هیدروليک با پمپ فشار روغن كار می كنند در طی زمان با خرابی كمتر در قطعات روبرو می شوند و عمر آن ها زیاد است.

اشغال فضای كم

اين نوع از آسانسورها مثل آسانسورهای كابلی فضای زیادی نمی گیرند و قابلیت نصب در هر مكانی را دارند.

مقرون به صرفه

از نظر هزینه هم آسانسورهای هیدروليک بسیار مقرون به صرفه تر و هزینه سرویس و نگهداری آن ها هم پایین تر است.

بهترین وسیله برای جابجایی وسایل سنگین

از آنجایی كه آسانسورهای هیدرولیكی توانایی حمل بار سنگین را دارند بهترین گزینه برای حمل اين نوع از ابرها می باشند.

ایمن

امنیت آسانسورهای هیدرولیكی مثال زدنی است و به علت ساختار قطعات دارای ضریب امنیت بسیار بالایی می باشند.

كم مصرف

یكی از ویژگی های آسانسورهای هیدروليک اين است كه موقع پایین آمدن از نیروی برق استفاده نمی كنند. برای همین در كاهش مصرف برق تاثیر دارند.

حركت سریع و آرام

اين نو از آسانسورها دارای حركت سریع می باشند. در عین حال جزو بی صداترین آسانسور ها هم شناخته شده اند كه باعث ایجاد آسایش برای افراد خواهند شد.

ضد سرقت

آسانسورهای كابلی برای اينكه دارای مزیت ضد سرقت شوند باید بر روی آن ها گاورنر نصب كرد اما آسانسورهای هیدروليک به صورت خودكار به سیستم ضد سرقت مجهز می باشند.

عدم نیاز به چاله عمیق

اگر در محیطی زندگی می كنید كه به صورت پیش فرض مكان نصب آسانسور برای آن تعبیه نشده است می توانید از اين آسانسور ها كمك بگیرید چون نصب آن ها در محل نیازبه حفر چاله های عمیق ندارد.

عدم نیاز به موتور خانه

آسانسورهای هیدروليک به اين جهت مناسب خانه ها و آپارتمان های كوچك می باشند چون نیازی به نصب موتورخانه ندارند. اگر قصد نصب و استفاده از آسانسور را دارید اما شرایط نصب موتورخانه برای شما فراهم نیست می توانید از آسانسورهای هیدرولیكی بهره ببرید.

قابل استفاده با برق تك فاز

یكی از مشكلاتی كه افراد در زمان نصب آسانسور با آن روبرو می شوند برق سه فاز است چون برق سه فاز در همه ساختمان ها موجود نیست. اگر ساختمان شما دارای برق تك فاز است و میخواهید از آسانسور كمك بگیرید آسانسورهای هیدرولیكی برای شما مناسب اند.

 

سرویس آسانسور شمال

سرویس آسانسور جنوب

سرویس آسانسور غرب

سرویس آسانسور شرق

 

نحوه كار آسانسورهای هیدرولیكی

نحوه كار آسانسورهای هیدرولیكی به اين صورت است كه به محض روشن شدن موتور شروع به چرخش می كند. در زمان چرخش توانایی چرخاندن پمپ هیدروليک را دارد. چون با چرخیدن پمپ هیدروليک روغن موجود در داخل مخزن به طرف جك منتقل می شود. در اين زمان آسانسور به سمت بالا حركت می كند و بعد از روشن شدن شیر برق روغن داخل مخزن به دون تانك تخلیه خواهد شد و در اين زمان دستگاه به سوی پایین حركت می كند. ساختار آسانسورهای هیدرولیكی به شکلی است كه برای انعطاف پذیری بیشتر ازشیلنگ هایی استفاده می كنند كه منعطف هستند.

ابعاد آسانسورهای هیدرولیكی

ابعاد آسانسورهای هیدرولیكی بر اساس سفارش مشتریان تعیین می شود اما به ظور پیش فرض دارای ابعاد 1 متر در 1 متر می باشند. تغییر ابعاد بر اساس نوع كاربرد و محل نصب است. چون قبل از نصب آسانسور كارشناسان به محل می ايند و همه جوانب را درنظر می گیرند.

انواع آسانسور هیدرولیكی

  • آسانسور هیدروليک دونفره
  • آسانسور هیدروليک رستورانی
  • آسانسور هیدروليک مغازه
  • آسانسور هیدروليک ویلچر بر
  • آسانسور هیدروليک فروشگاهی
  • آسانسور هیدروليک ساده
  • آسانسور هیدروليک متحرك
تعمیر آسانسور...
ما را در سایت تعمیر آسانسور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الفباوب mohanadomidi بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:11